Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~reggaeee | użytkownik

imię i nazwiskoVictoria adresKędzierzyn-Koźle zarejestrowany26.10.2006 @21:05:14 ostatnio na stronie02.04.2011 @12:51:54

To co się dzieje z moimi koleżankami,

przekracza wszelkie granice.

Co wy kur*?

Wyścig szczurów uprawiacie??!!









Nie jestem grzeczną dziewczynką.

Upsssss.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypesweet_vicusia Gadu-Gadu9875223
digarty26 komentarze921 posty na forum0

komputer / sprzęt
sony alpha 350

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Szwedziuch    28.07.2008 @12:07:05
Hm...mozesz zmiejszyc fotke...i jak wlaczysz pod nia masz ikonke 'edytuj digart' i wrzuc juz zmiejszona Powinno zadzialac
~asharita    28.07.2008 @11:40:31
Dziekuje bardzo
~oljaa    28.07.2008 @10:06:14
tak jest to mucha błonkówka
~Brunatny91    27.07.2008 @14:00:12
ja też sie dopiero ucze... a Lustrzanke mam dopiero od 2 tyg. :P
~Brunatny91    27.07.2008 @13:37:09
a to tak z nudy robione o 3 w nocy... statyw pod ręke i przed domek :P
~Brunatny91    27.07.2008 @13:31:12
happysad Dzięki
~eco    17.07.2008 @11:25:41
dzieki wielkie
_______
zapraszam na stronę >>> http://www.ieco.pl
~platanika    17.07.2008 @10:50:10
lubię to zdjęcie. Fajnie, że nie tylko ja
~surrrealistyczna    11.06.2008 @09:48:15
Wiki
~mietaWczekoladzie    26.01.2008 @12:21:26
dziekuje
_______
telefonik
~surrrealistyczna    26.01.2008 @11:06:53
znaczy się, że ja mam Tobie robić zdjęcia? kiedy tylko chcesz
~surrrealistyczna    26.01.2008 @11:05:19
poważnie?:P
ja czekam na nowe zdjęcia:P
~surrrealistyczna    26.01.2008 @11:04:11
co tam?
~surrrealistyczna    26.01.2008 @11:02:26
Wiki
~Visou    25.10.2007 @09:46:26
Zapraszam do grupy Digartowiczów z Kędzierzyna Koźla i okolic http://www.digart.pl/grupy/213/dodane.html
_______
"Kto się chce dowiedzieć ten się dowie, a kto nie - będzie manipulowany w inny sposób"
~Fatus    19.11.2006 @18:57:59
Czemu nic nowego nie ma??
~Fatus    29.10.2006 @19:26:25
Witam. Ja też jestem początkujący na digarcie i potrzebuję komentarzy. Zapraszam wszystkich zainteresowanych( szczególnie ludźmi i portretami, ale inne zdjęcia też będą)
~kasija    29.10.2006 @12:56:45
_______
zuo !
~beta2    29.10.2006 @12:40:42
dzieki sliczne
_______
"may angels lead you in"
~Largus    28.10.2006 @22:30:39
No ale zawsze mozesz jeszcze usunac i wstawic na nowo a gg mam, odezwe sie w wolnej chwili
~Largus    28.10.2006 @20:25:14
O, to jest owiele lepsze no ale szkoda, ze tylko je zmienilas, a nie usunelas tamten digart i wstawilas nowy, bo teraz niestety oceny zmienic juz nie moge...
~Largus    28.10.2006 @14:44:29
O, Anastasis, bardzo fajny zespol, bylem na koncercie Zdjecia ciekawe, ale czekam na kolejne
~Largus    28.10.2006 @12:54:45
Dzieki za komentarze i witam na Digarcie
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt